Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Česta pitanja

Kako se odvija narudžba u online trgovini s.Oliver?

U našoj online trgovini lako ćete se snaći: Možete upotrijebiti tražilicu u zaglavlju ili se kretati po našim kategorijama. Kad odaberete glavnu kategoriju, dobit ćete pregled podkategorija koje se nalaze u njoj. Nakon što se odlučite za odgovarajuću podkategoriju, dobit ćete popis proizvoda sa svim artiklima iz te kategorije. Radi bolje preglednosti na početku popisa pojavljuje se izbornik s nekim bitnim obilježjima proizvoda. Tako ćete zadržati pregled i možete prikazati samo artikle koji Vas... Čitaj dalje...

Postoji li limit za narudžbu?

Ne, za Vaše narudžbe u online trgovini s.Oliver načelno ne postoji limit. No za narudžbe uz plaćanje putem računa postoje različiti maksimalni iznosi za nove i postojeće kupce. Individualna procjena kreditne sposobnosti i provjera adrese pri svakoj se narudžbi računaju prema matematičkim i statističkim postupcima i ovise o mnogo različitih faktora, npr. Vašim navikama naručivanja i povrata, visini iznosa narudžbe, provjeri adrese za dostavu i Vašoj povijesti plaćanja. Kako biste ipak mogli... Čitaj dalje...

Mogu li promijeniti narudžbu?

Nažalost, predane narudžbe ne mogu se mijenjati. Ne možemo promijeniti veličinu ili boju artikla, adresu dostave ili način plaćanja, niti ukloniti artikl. Ako narudžbu ne prihvatite, dostavljač nam vraća robu. Više informacija o vraćanju robe pronaći ćete u odjeljku VRAĆANJE ROBE I POVRAT NOVCA.... Čitaj dalje...

Koji načini plaćanja postoje?

Kod nas na jednostavan način možete platiti putem PayPala, predračunom, pouzećem ili kreditnom karticom. Prihvaćamo kartice Visa i MasterCard. Plaćanje putem PayPala Ako ste kao način plaćanja odabrali PayPal, klikom na „Nastavi na plaćanje“ sa stranice s pregledom narudžbe bit ćete automatski preusmjereni na svoju stranicu na PayPalu. Putem PayPala možete jednostavno platiti uz navođenje svoje adrese e-pošte i lozinke. Vaš PayPal račun automatski se tereti za odgovarajući iznos, a Vi ćete... Čitaj dalje...

Naša pravila za povrat robe

Sve artikle kupljene u internetskoj trgovini s.Oliver u roku od 14 dana od primitka možete besplatno vratiti na adresu u nastavku, koristeći se naljepnicom za povrat: s.OLIVER d.o.o (NSC – Hrvatska pošta d.d.) Poštanska ulica 9 10410 Velika Gorica Ako ste vraćenu robu već platili, taj ćemo Vam iznos odmah vratiti. Imajte na umu da vraćena roba mora biti u stanju koje odgovara normalnoj upotrebi u svrhu provjere robe, npr. kakva je uobičajena prilikom isprobavanja artikla u trgovini i da roba... Čitaj dalje...

Kako se vraćaju artikli?

Kako se vraćaju artikli? 1. UNESITE RAZLOG POVRATA Prije zatvaranja paketa je potrebno na obrascu za povrat u predviđeno polje „Razlog povrata“ upisati broj razloga za povrat. Popis razloga za povrat možete pronaći na primljenom obrascu u paketu. 2. NALJEPITE NALJEPNICU ZA POVRAT S obrasca za povrat odlijepite naljepnicu za povrat te je zalijepite na vanjsku stranu paketa. Originalnu naljepnicu na paketu potrebno je ukloniti ili prelijepiti naljepnicom za povrat. 3. POŠALJITE PAKET Hrvatska... Čitaj dalje...

Kamo se dostavlja?

Roba se iz naše hrvatske internetske trgovine s.Oliver www.soliver.hr dostavlja samo na području Hrvatske. Ako želite naručiti robu iz neke druge zemlje, na izborniku zemalja u gornjem desnom uglu stranice odaberite željenu internetsku trgovinu. Na području dostave naručenu robu dostavljamo na sve adrese, što znači da možete navesti bilo koju adresu, različitu od Vaše glavne adrese. No kao adresu... Čitaj dalje...

Kako reklamirati artikl?

Ako želite reklamirati artikl koji ste kupili u internetskoj trgovini, pošaljite nam poruku e-pošte sa sljedećim podacima na adresu onlineshop@hr.soliver.com: Prezime, ime, adresa, datum rođenja i ev. broj kupca Broj narudžbe koja sadrži artikl koji reklamirate ili broj računa Broj artikla koji reklamirate ili točan naziv Razlog reklamacije (najbolje dostaviti kratak opis zbog čega želite reklamirati artikl. Npr. s unutrašnje strane desne cipele poderan je šav ili patentni zatvarač jakne nije... Čitaj dalje...

Kako ispravno iskoristiti kod za popust?

Ako želite iskoristiti kod za popust, morate ga unijeti točno u onom obliku u kojem ste ga primili - bez praznina. Savjetujemo Vam da ga kopirate i umetnete u polje „Iskoristi bon za popust“ u košarici, ispod ukupnog iznosa. Kad kliknete na gumb ISKORISTI, kod se provjerava i navodi u pregledu narudžbe. Kod za popust ne radi? Pazite na velika i mala slova i praznine. Jeste li ispunili sve uvjete za popust? Uvjeti za popust uvijek se navode u obliku teksta sa zvjezdicom u newsletteru ili dopisu... Čitaj dalje...

Savjeti za održavanje

Svaki je materijal drugačiji i stoga se mora i održavati na različit način. Kako biste što dulje uživali u svojoj odjeći, slijedite sljedeće točke: Uvijek slijedite napomene za održavanje s etikete proizvoda! Prije svakog pranja zatvorite sve kukice, gumbe i zatvarače – tako ćete spriječiti da se zakače za dijelove tkanine i izvuku niti! Pri održavanju odjevnih predmeta od mješavine materijala, orijentirajte se prema najosjetljivijoj vrsti tkanine! Prirodni materijali poput vune, lana ili svile... Čitaj dalje...

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI