Vraćanje robe i povrat novca

Naša pravila za povrat robe

Sve artikle kupljene u internetskoj trgovini s.Oliver u roku od 14 dana od primitka možete besplatno vratiti na adresu u nastavku, koristeći se naljepnicom za povrat: s.OLIVER d.o.o (NSC – Hrvatska pošta d.d.) Poštanska ulica 9 10410 Velika Gorica Ako ste vraćenu robu već platili, taj ćemo Vam iznos odmah vratiti. Imajte na umu da vraćena roba mora biti u stanju koje odgovara normalnoj upotrebi u svrhu provjere robe, npr. kakva je uobičajena prilikom isprobavanja artikla u trgovini i da roba... Čitaj dalje...

Kako se vraćaju artikli?

1. UNESITE RAZLOG POVRATA: Prije nego što zatvorite povratnu pošiljku, još jednom provjerite jeste li na pakiranju artikla unijeli razlog povrata. Pregled razloga za povrat pronaći ćete na str. 1 svojeg računa. 2. NALIJEPITE NALJEPNICU S ADRESOM ZA POVRAT: Odlijepite naljepnicu za povrat s računa i nalijepite je izvana na paket. Originalnu adresu morate ukloniti ili preko nje nalijepiti naljepnicu za povrat. 3. POŠALJITE PAKET: Vratite nam paket besplatno, putem Hrvatske pošte. Najbližu... Čitaj dalje...

Kada mogu očekivati ​​povrat novca

Povrat sredstava može trajati do 14 dana od dana vraćanja robe. Čim primimo robu koju ste vratili, primit ćete poruku e-pošte s potvrdom o zaprimanju vraćene robe s popisom artikala koje ste vratili. Svaki iznos povrata automatski se vraća na način na koji ste podmirili... Čitaj dalje...

Treba mi nova naljepnica za povrat

Obratite se našoj službi za korisnike. Odmah ćemo Vam putem e-pošte poslati naljepnicu za povrat.... Čitaj dalje...

Jeste li primili vraćenu robu?

Čim primimo robu koju ste vratili, primit ćete poruku e-pošte s potvrdom o zaprimanju vraćene robe s popisom artikala koje ste vratili. Ako još niste primili potvrdu o zaprimanju vraćene robe,... Čitaj dalje...

Na potvrdi o zaprimanju vraćene robe nisu navedeni svi artikli

Svi artikli koje ste vratili detaljno se provjeravaju i ponovo pakiraju. Ako se tijekom obrade artikla pojavi pogreška odnosno potreba za razjašnjavanjem, on se obrađuje odvojeno. Stoga je moguće da neki artikl nije naveden na Vašoj potvrdi o zaprimanju vraćene robe. Za taj ćete artikl primiti odvojenu potvrdu o zaprimanju vraćene robe. Ako u roku od 5 radnih dana ne primite nikakvu obavijest o tome gdje se taj artikl nalazi, obratite se našoj službi za korisnike, mi ćemo se pobrinuti za sve... Čitaj dalje...

Mogu li zamijeniti artikle?

Zamjena artikala nije moguća. Ako neki artikl želite u drugoj veličini ili boji, naručite ga... Čitaj dalje...

Mogu li robu koju želim vratiti predati u s.Oliver trgovini?

Paket možete predati i u trgovini s.Oliver*. Na povratni paket nalijepite naljepnicu za povrat koju ste dobili s narudžbom. *Popis trgovina s.Oliver koje sudjeluju u programu pronaći ćete u našoj... Čitaj dalje...

Kako reklamirati artikl?

Ako želite reklamirati artikl koji ste kupili u internetskoj trgovini, pošaljite nam poruku e-pošte sa sljedećim podacima na adresu onlineshop@hr.soliver.com: Prezime, ime, adresa, datum rođenja i ev. broj kupca Broj narudžbe koja sadrži artikl koji reklamirate ili broj računa Broj artikla koji reklamirate ili točan naziv Razlog reklamacije (najbolje dostaviti kratak opis zbog čega želite reklamirati artikl. Npr. s unutrašnje strane desne cipele poderan je šav ili patentni zatvarač jakne nije... Čitaj dalje...

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI