Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Dostava

Kamo se dostavlja?

Roba se iz naše hrvatske internetske trgovine s.Oliver www.soliver.hr dostavlja samo na području Hrvatske. Ako želite naručiti robu iz neke druge zemlje, na izborniku zemalja u gornjem desnom uglu stranice odaberite željenu internetsku trgovinu. Na području dostave naručenu robu dostavljamo na sve adrese, što znači da možete navesti bilo koju adresu, različitu od Vaše glavne adrese. No kao adresu... Čitaj dalje...

Koliko iznose troškovi dostave?

Za standardne narudžbe dostava se ne naplaćuje. Iskoristite našu uslugu Click & Collect i naručite dostavu robe u željenu s.Oliver trgovinu. I u... Čitaj dalje...

Naš partner za dostavu je Hrvatska pošta

Želimo da cjelokupan postupak slanja za Vas bude što jednostavniji. Stoga Vaš paket dostavljamo putem Hrvatske pošte. Robu koju želite vratiti... Čitaj dalje...

Dostava na drugu adresu

Vaš paket dostavljamo kamo god želite!* Tijekom postupka narudžbe u polje „Dostava na drugu adresu“ jednostavno unesite željenu adresu za dostavu. Osim toga, možete birati želite li da Vam račun pošaljemo na adresu za račun ili adresu za dostavu. Ako odaberete „U paketu“, račun će biti dostavljen u paketu, čak i ako odaberete drugu adresu za dostavu. Ako odaberete „Putem e-pošte“, račun ćete... Čitaj dalje...

Preuzimanje i povrat internetske narudžbe u trgovini

Naša usluga „Preuzimanje i povrat internetske narudžbe u trgovini“ omogućava Vam da robu u miru naručite od kuće, putem interneta, i odaberete dostavu paketa u jednu od niže navedenih trgovina s.Oliver. U njoj možete jednostavno pokupiti paket bilo kad za vrijeme radnog vremena. To je idealno rješenje za sve one koji vole kupovati putem interneta, ali su rijetko kod kuće. A najbolje od svega je... Čitaj dalje...

Kad će moja narudžba biti poslana?

Odmah po slanju narudžbe primit ćete potvrdu narudžbe. Čim Vaša narudžba napusti naše skladište, na adresu e-pošte poslat ćemo Vam potvrdu o slanju s podacima za praćenje narudžbe. Rok isporuke iznosi 3-5 radna dana. Za rok isporuke za plaćanje predračunom imajte na umu da se naručena... Čitaj dalje...

Kada će moja narudžba stići?

Rok isporuke iznosi 3-5 radna dana. Rok isporuke u razdobljima rasprodaja može biti drugačiji. Aktualan rok isporuke prikazuje se tijekom postupka narudžbe odnosno u košarici. Kod plaćanja kreditnim karticama u rijetkim se slučajevima rok isporuke može produljiti za jedan dan, jer, u... Čitaj dalje...

Što ako u trenutku dostave nisam kod kuće?

Ako u vrijeme isporuke niste kod kuće, paket će Vas čekati u najbližoj partnerskoj trgovini za dostavu paketa Hrvatske pošte i možete ga preuzeti u roku od 5 dana. Prilikom preuzimanja kod sebe... Čitaj dalje...

Što ako moj paket ne stiže?

Čim Vaš paket napusti naše skladište, na adresu e-pošte primit ćete potvrdu o slanju. Ako paket ne primite u roku od najviše četiri radna dana iako ste primili potvrdu o slanju, obratite se našoj... Čitaj dalje...

Dostavljeni su pogrešni artikli ili artikli s nedostacima

Ako ste primili artikl s nedostatkom ili artikl koji niste naručili, izvršit ćemo povrat sredstava za njega čim nam ga vratite u skladište i čim provjerimo u kakvom je stanju. Jednostavno nam ga vratite s naljepnicom za povrat koju ste primili u paketu i navedite razlog povrata. Ne možete je... Čitaj dalje...

Nisam primio/la sve artikle koje sam naručio/la

U pretincu dolazne pošte provjerite jesmo li Vas putem e-pošte obavijestili da neki artikl iz Vaše narudžbe više nije dostupan. U tom slučaju vratit ćemo Vam iznos za taj artikl, kao i troškove slanja Vaše narudžbe na isti način na koji ste podmirili svoju kupovinu. Ako niste primili poruku... Čitaj dalje...

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI