Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Prijavite se na newsletter i osvojite vaučer dobrodošlice u iznosu od 10 %* popusta na sljedeću kupnju     Prijavite se sada

Narudžba

Kako se odvija narudžba u online trgovini s.Oliver?

U našoj online trgovini lako ćete se snaći: Možete upotrijebiti tražilicu u zaglavlju ili se kretati po našim kategorijama. Kad odaberete glavnu kategoriju, dobit ćete pregled podkategorija koje se nalaze u njoj. Nakon što se odlučite za odgovarajuću podkategoriju, dobit ćete popis proizvoda sa svim artiklima iz te kategorije. Radi bolje preglednosti na početku popisa pojavljuje se izbornik s nekim bitnim obilježjima proizvoda. Tako ćete zadržati pregled i možete prikazati samo artikle koji Vas... Čitaj dalje...

Koliki je minimalni iznos za narudžbu?

Minimalni iznos za narudžbu iznosi 24 EUR (180... Čitaj dalje...

Postoji li limit za narudžbu?

Ne, za Vaše narudžbe u online trgovini s.Oliver načelno ne postoji limit. No za narudžbe uz plaćanje putem računa postoje različiti maksimalni iznosi za nove i postojeće kupce. Individualna procjena kreditne sposobnosti i provjera adrese pri svakoj se narudžbi računaju prema matematičkim i statističkim postupcima i ovise o mnogo različitih faktora, npr. Vašim navikama naručivanja i povrata, visini iznosa narudžbe, provjeri adrese za dostavu i Vašoj povijesti plaćanja. Kako biste ipak mogli... Čitaj dalje...

Mogu li promijeniti narudžbu?

Nažalost, predane narudžbe ne mogu se mijenjati. Ne možemo promijeniti veličinu ili boju artikla, adresu dostave ili način plaćanja, niti ukloniti artikl. Ako narudžbu ne prihvatite, dostavljač nam vraća robu. Više informacija o vraćanju robe pronaći ćete u odjeljku VRAĆANJE ROBE I POVRAT NOVCA.... Čitaj dalje...

Mogu li otkazati narudžbu?

Ako Vaša narudžba još nije zapakirana, možete otkazati čitavu narudžbu ili pojedine artikle. U tu se svrhu putem telefona, e-pošte ili kontakt obrasca obratite našoj službi za korisnike. Kontakt podatke možete pronaći ovdje. Ako naša logistika više ne može otkazati narudžbu, možete je vratiti na uobičajen način. Više informacija o vraćanju robe pronaći ćete u odjeljku VRAĆANJE ROBE I POVRAT... Čitaj dalje...

Je li moja narudžba na putu prema meni?

Čim Vaša roba napusti naše skladište, šaljemo Vam obavijest o slanju s podacima za praćenje pošiljke. Rok isporuke u pravilu iznosi 3-5 radna dana. Osim toga, naš dostavljač, Hrvatska... Čitaj dalje...

Mogu li se rasprodani artikli naručiti naknadno?

Da, načelno je moguće da neki artikl koji je prethodno u nekoj veličini i/ili boji bio rasprodan kasnije ponovo postane dostupan. Stoga Vam savjetujemo da ponovo posjetite online trgovinu s.Oliver i provjerite je li željeni artikl dostupan. Natrag na kategoriju Čitaj dalje...

Koji je razlog otkazivanja moje narudžbe ili proizvoda?

Ako smo otkazali vašu narudžbu, to je obično zbog neposredne rasprodanosti proizvoda ili pogreške u skladištu tijekom pakiranja. Vaši odabrani proizvodi mogu biti vrlo popularni i može se dogoditi da... Čitaj dalje...

Mogu li rezervirati artikle?

Neobavezna rezervacija artikala nažalost nije... Čitaj dalje...

Nakon moje narudžbe cijena artikla je snižena

Molimo za razumijevanje da su izmjene cijena moguće. Naša ponuda ovisi o akcijama, trendovima i dostupnosti artikala. Ako se snizi cijena artikla koji ste već kupili, ne možemo naknadno izvršiti... Čitaj dalje...

Zbog čega prilikom narudžbe moram navesti broj telefona i datum rođenja?

Želimo Vam pružiti najbolju moguću uslugu, koja prvenstveno uključuje brzo i neometano izvršenje narudžbe. Vaš broj telefona upotrebljavamo isključivo u svrhu što bržeg i jednostavnijeg... Čitaj dalje...

Ne mogu dovršiti narudžbu

Ako prilikom narudžbe primite poruku o pogrešci, javite nam sljedeće podatke o Vašoj narudžbi: Na kojoj se stranici tijekom postupka narudžbe javlja poruka o pogrešci? Kojim se krajnjim uređajem koristite tijekom postupka narudžbe (iPad, Smartphone, PC)? Koji preglednik upotrebljavate? U svakom smo trenutku dostupni putem e-pošte na onlineshop@hr.soliver.com, kao i putem telefona, od ponedjeljka... Čitaj dalje...

Odabir slanja računa na adresu dostave ili adresu za račun

Šaljete li narudžbu kao poklon na drugu adresu, bez računa? Tijekom postupka narudžbe, prilikom odabira adrese za dostavu možete odrediti želite li primiti račun u paketu ili odvojeno, u pismu, na... Čitaj dalje...

Podaci o novom pravu na raskid ugovora u EU

Pravo na raskid ugovora Imate pravo u roku od 14 dana raskinuti ovaj ugovor, bez navođenja razloga. Rok za raskid ugovora iznosi 14 dana od dana kada ste Vi ili treća osoba koju ste imenovali, a koja nije dostavljač, preuzeli robu (odnosno zadnji isporučeni artikl u slučaju odvojene isporuke). Kako biste ostvarili pravo na raskid ugovora, morate nas jednoznačnom izjavom (npr. pismom poslanim... Čitaj dalje...

Vrijedi li s.Oliver kartica za kupovine u online trgovini?

Ne, s.Oliver kartica ne odnosi se na kupovine u online trgovini. s.Oliver kartica vrijedi isključivo za kupovine u fizičkim trgovinama u vlasništvu tvrtke s.Oliver HR d.o.o. Popis trgovina dostupan je na lokator trgovina

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI

Samo trenutak, uskoro nastavljamo

Pogreška

ZATVORI