Nazad na FAQ


DOSTAVA | ROKOVI ISPORUKE | NAČINI PLAĆANJA

KOLIKO IZNOSE TROŠKOVI DOSTAVE?

Dostava Hrvatskom poštom iznosi 4,95 €. Minimalna vrijednost narudžbe je 24 € /180,83 kn.

*Dostava u trgovinu s.Oliver je besplatna.

Ne nude se dodatne usluge koje eventualno uzrokuju veće troškove.

KADA ĆE MOJA NARUDŽBA STIĆI?

Rok isporuke iznosi 3-5 radna dana. Rok isporuke u razdobljima rasprodaja može biti drugačiji. Aktualan rok isporuke prikazuje se tijekom postupka narudžbe odnosno u košarici. Kod plaćanja kreditnim karticama u rijetkim se slučajevima rok isporuke može produljiti za jedan dan, jer, u svrhu zaštite kupaca i isključivanja mogućnosti zloupotrebe kreditnih kartica robu šaljemo tek po primitku pozitivnog odgovora dotične kreditne institucije.

One mogu odstupati u razdobljima akcija. Aktualno vrijeme isporuke prikazuje Vam se tijekom postupka naručivanja, odnosno u košarici.

ŠTO UČINITI AKO MOJ PAKET NE STIGNE?

Čim Vaš paket napusti naše skladište, dobit ćete poruku e-pošte s potvrdom slanja. Ako paket ne primite u roku od najviše pet radnih dana iako je dostava potvrđena, obratite se našoj podršci za kupce.

KOJI NAČINI PLAĆANJA POSTOJE?

Kod nas na jednostavan način možete platiti putem PayPala, predračunom, pouzećem ili kreditnom karticom. Prihvaćamo kartice Visa i MasterCard.

PLAĆANJE PUTEM PAYPALA

Ako ste kao način plaćanja odabrali PayPal, klikom na „Nastavi na plaćanje“ sa stranice s pregledom narudžbe bit ćete automatski preusmjereni na svoju stranicu na PayPalu. Putem PayPala možete jednostavno platiti uz navođenje svoje adrese e-pošte i lozinke. Vaš PayPal račun automatski se tereti za odgovarajući iznos, a Vi ćete primiti potvrdu o plaćanju putem e-pošte.

PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM

Prihvaćamo uobičajene kreditne kartice Visa i MasterCard. Osim toga, jamčimo da su Vaše osjetljive informacije apsolutno sigurne od pristupa trećih osoba jer za zaštitu Vaših podataka upotrebljavamo modernu tehnologiju, a svi se unosi šifriraju i šalju putem 128-bitne SSL veze. Slanjem narudžbe rezervira se iznos računa na Vašoj kreditnoj kartici. Kartica se stvarno tereti tek u trenutku kada se roba preda dostavljaču. U slučaju vraćanja robe, iznos se vraća na Vaš račun kreditne kartice odmah po obradi povrata robe.

PLAĆANJE POUZEĆEM

Kod plaćanja pouzećem iznos računa plaćate u trenutku primitka robe. Možete platiti isključivo u gotovini izravno dostavljaču ili u poštanskom uredu. Dodatne naknade za plaćanje pouzećem se ne zaračunavaju osim troškova dostave.

UPLATA NA BANKOVNI RAČUN

Ukoliko ste odabrali ovaj način plaćanja, nakon završetka narudžbe na svoju e-mail adresu primit ćete poruku sa svim potrebnim podacima za transakciju, a artikli koje ste naručili šalju se nakon što zaprimimo Vašu uplatu. Uplatu možete izvršiti putem internet bankarstva, Fine ili popunjavanjem uplatnice u banci ili pošti. Željeni artikli rezervirani su za Vas do primitka Vaše uplate. No imajte na umu da rezervacije možemo zadržati najviše pet dana. Nakon tog perioda Vaša narudžba će biti poništena.

PODACI O BANKOVNOM RAČUNU

U slučaju gubitka uplatnice nepodmirene iznose računa doznačite na bankovni račun naveden u nastavku. Vodite računa o tome da na njemu kao svrhu plaćanja navedete odgovarajući broj računa i narudžbe jer u protivnom zaprimljeno plaćanje nije moguće pravilno proknjižiti.

BANKOVNE DOZNAKE

Vlasnik računa: s.Oliver Sales GmbH und Co KG

Zagrebačka banka / UniCredit

IBAN: HR10 2360 0001 1029 8321 3

GDJE MOGU VIDJETI NEPLAĆENE RAČUNE?

U Vašem području MOJ RAČUN prikazuje se aktualni dnevni pregled svih narudžbi i neplaćenih iznosa računa kao i pregled s.Oliver bodova koje ste prikupili. Područje MOJ RAČUN dostupno je samo registriranim korisnicima. Daljnje informacije o registraciji možete pronaći ovdje. Pri zaprimanju povrata šaljemo Vam potvrdu s pregledom svih otvorenih stavki za robu koju ste do tada rezervirali i naručili. Ako vam je pritom potrebna pomoć, stojimo Vam na raspolaganju putem podrške za kupce.